Masaż

Masaż Leczniczy

Masaż leczniczy opiera się na technikach masażu uciskowego.

Stosuje się go dla złagodzenia sztywności, napięcia i bólu mięśni (zalecany szczególnie osobom mającym pracę siedzącą i stresującą, młodym mamom oraz osobom z przewlekłymi bólami pleców), migrenowego i napięciowego bólu głowy oraz bólu lędźwiowo-krzyżowego, dla ogólnego odprężenia, dla przezwyciężenia stresu. Zwykle masaż leczniczy polega na rozluźnianiu mięśni oraz łagodzeniu napięcia psychicznego, a to przynosi ulgę i uczucie odprężenia. Ten rodzaj masażu zwiększa dopływ krwi do masowanego miejsca, co przyspiesza proces leczenia.

Masaż Gorącymi Kamieniami

Wywodzi się z Dalekiego Wschodu i był stosowany już w starożytności. Specjaliści twierdzą, że ta technika jest starsza niż akupunktura. Opiera się na teorii przepływu energii przez organizm. Są w nim rozmieszczone ośrodki energii zwane w jodze czakrami. Każdy znajduje się w sąsiedztwie jednego z gruczołów wydzielania wewnętrznego (produkujących hormony potrzebne do sprawnego funkcjonowania organizmu) i stymuluje jego działanie. Dawni medycy chińscy i hinduscy opracowywali szczegółowe mapy rozmieszczenia punktów energetycznych i łączących je kanałów zwanych meridianami. Od stuleci korzystają z nich specjaliści od akupunktury.

Dermomasaż

Dermomasaż to masaż leczniczy, który polega na oddziaływaniu na skórną i podskórną tkankę łączną za pomocą wytwarzanego w specjalnej głowicy podciśnienia oraz jednoczesnemu masowaniu skóry ruchomymi kulkami. Jest to łatwy, bezbolesny i naturalny sposób na odzyskanie zdrowego wyglądu skóry.

Drenaż limfatyczny wykonany za pomocą dermomasażera przyspiesza usuwanie zalegających odpadów przemiany materii, czego wynikiem jest pięknie wyglądająca, napięta i jędrna skóra.

Przewraca odpowiednie funkcjonowanie tkanek co owocuje skuteczną walką z cellulitem, rozstępami, bliznami, obrzękami itp.,

Masaż ten znajduje zastosowanie również w opóźnianiu procesu starzenia się skóry (utrata elastyczności). Poprzez pobudzenie mikrokrążenia następuje regeneracja naskórka w wyniku czego skóra odzyskuje swe naturalne piękno i blask.